dimantcc

Man bieži vien šķiet, ka es esmu viss, kas es negribu būt. Un es nezinu, ko ar sevi darīt. Starpcitu, nekad neesmu rakstījusi dienasgrāmatas. Skolas laikā, man dažas tika uzdāvinātas, tādas, ar atslēdziņām un rozā lapām. Esmu mēģinājusi kaut ko rakstīt, bet man paliek kauns, no tā, ka kāds to visu varētu izlasīt, bet vēl vairāk no sevis. Arī tagad. Te. Viss tas cilvēciskais manī, kauns no tā. Stulbi jau, bet stulbi, manuprāt, arī to visu likt ārā šeit. Labāk ielikšu kādu sirdi plosošu vai kosmisku bilžuku. Pievemšu internetu ar vēl mazliet glancētiem bilžukiem un dziesmiņām, un video. Man jau sāp galva no visa tā informācijas kvantuma, kas visapkārt. Nevar pat vairs saprast, kas ir kas un kas ir es.

Es jau pazudu, tad pazūdiet arī jūs?

Komentēt

